Softonic-recension

Owl School - KFU Engelska: Engagerande Engelsk Inlärningsapp för Barn

"Owl School - KFU English" är en pedagogisk app designad för att lära barn engelska genom interaktivt spelande. Appen fokuserar på taligenkänning och hjälper barn i åldrarna 2 till 10 år att lära sig engelska alfabetet, läsning och konstruktion av meningar självständigt. Utvecklad av erfarna universitetsutbildare erbjuder programmet lektioner anpassade till specifika åldersgrupper och språkfärdighetsnivåer.

Appens unika funktion ligger i dess förmåga att bedöma uttalsgenomförande noggrant och belöna framsteg med stjärnbetyg. Föräldrar kan följa sitt barns prestationer genom en integrerad dagbok, vilket främjar motivation och glädje i att lära sig engelska genom ett lekfullt tillvägagångssätt. Med regelbundna uppdateringar som lägger till nya lektioner och talövningar är denna app ett omfattande verktyg för språkutveckling.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Школа Сов - КФУ английский

Har du provat Школа Сов - КФУ английский? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.